воскресенье, 11 мая 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - зокрема те, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприяння виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на виконання завдань. Під час опрацювання цього модуля я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, обговорила приклади учнівських робіт з колегами та способи їх оцінювання. Також створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання.. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий